Śliwki suszone 100% bez konserwantów bez sorbinianu i bez siarki 500g

New product

Śliwki suszone cena bez sorbinianu 1kg Expand

- Śliwki suszone, bez sorbinian potasu i bez konserwantów, bez pestek

- Pochodzą z Bułgarii

- Do bezpośredniej konsumpcji lub do przygotowania potraw

- Bez glutenu, bez konserwantów

- Opakowanie grube chroniące produkt, zamykanie strunowe, zgrzewane

- Gwarancja smaku

- Indeks glikemiczny śliwek 40

Więcej szczegółów

  • W magazynie, dostawa 24h

14,00 zł

brutto

Opis produktu

Główne korzyści naszego produktu

Śliwki suszone bez dodatku sorbinianu potasu i konserwantów. Swój smak i aromat zachowują na dłużej dzięki procesowi naturalnego suszenia. Proponowane w naszym sklepie śliwki suszone bez sorbinianu potasu pochodzą z Bułgarii. Można je jeść bezpośrednio z opakowania, a także poddawać obróbce.  

Jakie korzyści dla zdrowia?

Śliwki suszone i sok z suszonych śliwek są dobrze znane ze swojej zdolności do łagodzenia zaparć. Wynika to częściowo z dużej ilości błonnika w suszonych śliwkach. Jedna śliwka dostarcza 1 gram błonnika. Błonnik ze śliwek jest w większości nierozpuszczalny, co oznacza, że ​​nie miesza się z wodą. Odgrywa rolę w zapobieganiu zaparciom poprzez zwiększenie objętości kału i może przyspieszyć tempo, w którym odpady przemieszczają się w przewodzie pokarmowym. Ponadto śliwki i sok z suszonych śliwek zawierają sorbitol, który jest alkoholem cukrowym o naturalnym działaniu przeczyszczającym. Wykazano, że jedzenie suszonych śliwek jest bardziej skuteczne w leczeniu zaparć niż wiele innych rodzajów środków przeczyszczających, takich jak psyllium, który jest rodzajem błonnika często stosowanym w łagodzeniu zaparć. W jednym badaniu osoby, które spożywały 50 gramów suszonych śliwek dziennie przez trzy tygodnie, zgłaszały lepszą konsystencję i częstotliwość stolca w porównaniu z grupą, która spożywała psyllium. Ważne jest, aby pamiętać, że spożywanie zbyt wielu śliwek jednocześnie może prowadzić do niepożądanych efektów, takich jak biegunka. Aby temu zapobiec, najlepiej trzymać się porcji 1/4 - 1/2 szklanki (44–87 gramów) dziennie.

Suszone śliwki są bogate w przeciwutleniacze, które pomagają zmniejszyć stan zapalny i chronić komórki przed uszkodzeniem przez wolne rodniki. Są szczególnie bogate w przeciwutleniacze polifenolowe, które mają pozytywny wpływ na zdrowie kości i mogą pomóc zmniejszyć ryzyko chorób serca i cukrzycy. W rzeczywistości niektóre badania wykazały, że śliwki zawierają ponad dwukrotnie więcej przeciwutleniaczy polifenolowych niż inne popularne owoce, takie jak nektarynki i brzoskwinie.

Śliwki mają właściwości, które mogą pomóc w kontrolowaniu poziomu cukru we krwi. Mimo dość wysokiej zawartości węglowodanów, śliwki suszone nie wydają się powodować znacznego wzrostu poziomu cukru we krwi po ich spożyciu. Jest to związane z ich potencjałem do zwiększania poziomu adiponektyny, hormonu, który odgrywa rolę w regulacji poziomu cukru we krwi. Ponadto błonnik w śliwkach może częściowo odpowiadać za ich wpływ na poziom cukru we krwi. Błonnik spowalnia tempo, w jakim organizm wchłania węglowodany po posiłku, co powoduje powolny, stopniowy wzrost cukru we krwi.

Regularne spożywanie suszonych śliwek może mieć ochronny wpływ na zdrowie serca. Zostały przebadane pod kątem możliwości obniżenia wysokiego ciśnienia krwi i poziomu cholesterolu, które są głównymi czynnikami ryzyka chorób serca.

Śliwki mogą być korzystne dla poprawy zdrowia kości. Niektóre badania powiązały spożycie śliwek ze zmniejszonym ryzykiem wyniszczających chorób kości, takich jak osteoporoza i osteopenia, które charakteryzują się niską gęstością kości. Wykazano, że suszone śliwki nie tylko zapobiegają utracie masy kostnej, ale mogą również potencjalnie odwrócić utratę masy kostnej, która już wystąpiła.

Zastosowanie w kuchni

Suszone śliwki służą do przygotowywania zarówno słodkich, jak i pikantnych potraw. Dobrze smakują jako przekąska albo dodatek na przykład do kompotu.

Przeciwwskazania

Śliwki suszone nie są zalecane diabetykom oraz osobom mającym problemy z wątrobą i trzustką. 

Przechowywanie

Śliwki suszone przechowywać należy w ciemnym oraz suchym miejscu. Można je trzymać również w lodówce. Dzięki temu ich okres przydatności do spożycia wynieść może kilka miesięcy. 

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Śliwki suszone 100% bez konserwantów bez sorbinianu i bez siarki 500g

Śliwki suszone 100% bez konserwantów bez sorbinianu i bez siarki 500g

Brakuje 200,00 zł do darmowej wysyłki.

Składniki

Skład: śliwki suszone 100%.

Produkt może zawierać śladowe ilości: migdałów, sezamu, orzechów włoskich, pistacjowych i innych.

Kraj pochodzenia: Bułgaria

Indeks glikemiczny: 40

Wartość odżywcza / 100 g

Wartość energetyczna1006 kJ/240 kcal
Tłuszcz0,38 g
   w tym kwasy tłuszczowe nasycone0,09 g
Węglowodany63,9 g
   w tym cukry38,1 g
   Błonnik7,1 g
Białko2,18 g
Sól0,0 g
Rozumiem

Nasza strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.