Wsparcie i pomoc

Sprawdź odpowiedzi na Często zadawane pytania .


Kliknij na wybrany temat, aby zapoznać się z odpowiedzią:

- Moja płatność online nie powiodła się. Co mam zrobić?
- Czy mogę zmienić sposób płatności
- Chcę złożyć reklamację
- Chcę dodać produkt do złożonego już zamówienia
- Podałem błędne dane do odbioru przesyłki. Jak mogę je skorygować?
- Podałem błędny numer telefonu a paczka czeka już w Paczkomacie
- Nie zdążyłem odebrać paczki, została zwrócona do sklepu


Mail: sklep@go4taste.pl 
Formularz kontaktowy: przejdź do formularza

Infolinia jest czynna od wtorku do piątku między 12:00 a 15:00.

Telefon stacjonarny: 12 361 5700
Telefon komórkowy: 787 111 330
     

Magazyn i Punkt Odbioru

Zamówienia na odbiór osobisty są przekazane do punktu odbioru w ciągu 2 dni roboczych od chwili złożenia i opłacenia zamówienia. Odbiór osobisty jest możliwy w dniach roboczych od poniedziałku do piątku między 10:00 a 15:00 z naszej siedziby i punktu odbioru w Krakowie przy ul. Bonarka 21:

Firma: I.Dyląg Allegro Sp.j.
Sklep: Go4Taste
Adres: ul. Bonarka 21

Dojście

- z parkingu: wejście bezpośrednie do magazynu z prawej strony budynku
- z głównego wejścia budynku: pierwsze drzwi (A14) po prawej stronie na parterze, potem lokal A03 na końcu korytarza

Uwaga

- Nie można wjechać na parking budynku przy ul. Bonarka 21, należy parkować na ulicy.
- Zamówienia na odbiór osobisty muszą być opłacone przelewem lub kartą za pośrednictwem przelewy24 przed odbiorem. Nie przyjmujemy płatności przy odbiorze paczki.
- Nie prowadzimy sprzedaży na miejscu, jest to jedynie punkt odbioru.

Sklep Go4Taste.pl należy do I.Dyląg Allegro Sp.j. z siedzibą w Krakowie przy ul. Bonarka 21 wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieście, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000319659; NIP 677-21-55-912.