W trosce o rzetelne i profesjonalne załatwienie sprawy, problemy opisane poniżej powinni być zgłaszane i załatwiane drogą mailową (pisemną). Taka forma umożliwia utrzymanie ciągłości komunikacji podczas procesu załatwiania sprawy, jednocześnie eliminując potencjalne błędy, niedokładności i nieporozumienia, które często wynikają z komunikacji telefonicznej.

Mail: sklep@go4taste.pl 
Formularz kontaktowy: przejdź do formularza


Pytania

Kliknij na wybrany temat, aby zapoznać się z odpowiedzią:

- Moja płatność online nie powiodła się. Co mam zrobić?

- Czy mogę zmienić sposób płatności

- Chcę złożyć reklamację

- Chcę dodać produkt do złożonego już zamówienia

- Podałem błędne dane do odbioru przesyłki. Jak mogę je skorygować?

- Podałem błędny numer telefonu a paczka czeka już w Paczkomacie

- Nie zdążyłem odebrać paczki, została zwrócona do sklepu


Moja płatność online nie powiodła się. Co mam zrobić?

Jeżeli płatność ePrzelewem lub Kartą (Przelewy24) została rozpoczęta, ale nie została ukończona, nowy link do płatności zostanie wysłany mailem przez Przelewy24 około 2 godziny po złożeniu zamówienia. Alternatywnie, możesz wysłać nam mailową prośbę o wygenerowanie nowego linku do płatności, złożyć nowe zamówienie lub dokonać płatności zwykłym przelewem na nasze konto w mbank (pełne dane dostępne na https://go4taste.pl/forma-platnosci.html).

   

Czy mogę zmienić sposób płatności

Jeśli wybrałeś płatność ePrzelewem lub kartą (Przelewy24) w zamówieniu i preferujesz zwykły przelew na nasze konto w mBank, prosimy o poinformowanie nas drogą mailową i dokonanie płatności na nasze konto (pełne dane dostępne na https://go4taste.pl/forma-platnosci.html).

W pozostałych przypadkach, prosimy o złożenie nowego zamówienia i wybór preferowanej metody płatności. Dotyczy to:
- zmiany na płatność za pobraniem
- zmiany z płatności zwykłym przelewem na płatność przelewem online

   

Chcę złożyć reklamację

W celu sprawnego załatwienia reklamacji, uprzejmie prosimy o zgłoszenie reklamacji za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie https://go4taste.pl/reklamacje. Prosimy o dokładne wypełnienie formularza, podanie niezbędnych informacji oraz załączenie odpowiednich zdjęć. Szczegółowe informacje i precyzyjne wskazówki znajdują się na stronie https://go4taste.pl/content/reklamacje. Po otrzymaniu Państwa zgłoszenia, skontaktujemy się niezwłocznie mailem w celu ustalenia dalszych kroków. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni. Dodatkowe informacje dostępne są w zakładce "Reklamacje".

   

Chcę dodać produkt do złożonego już zamówienia

Zgodnie z informacją w koszyku, po zatwierdzeniu zamówienia, niemożliwe jest dodawanie lub usuwanie produktów oraz łączenie zamówień.

   

Podałem błędne dane adresowe. Jak mogę je skorygować?

Zgłoś błąd i wyślij poprawne dane mailem najszybciej, najlepiej przed realizacją zamówienia. W przypadku już zrealizowanego zamówienia, zmiana danych adresowych może wiązać się z dodatkową opłatą, zgodnie z cennikiem przewoźnika.

   

Podałem błędny numer telefonu a paczka czeka już w Paczkomacie

Skontaktuj się z Wsparciem Technicznym InPost (pomoc@inpost.pl) i poproś o wysłanie SMSa i/lub e-maila na prawidłowe dane. Nie ma możliwości edycji danych, InPost może jedynie udostępnić dane do odbioru przesyłki na inny numer telefonu / adres e-mail. Sklep nie jest w stanie pomóc w tej sprawie, klient musi osobiście skontaktować się z obsługą InPost.

   

Nie zdążyłem odebrać paczki, została zwrócona do sklepu

Aby ponownie nadać paczkę, prosimy o uregulowanie kosztów wysyłki. Skontaktuj się z nami drogą mailową, aby otrzymać dane do dokonania płatności. Jeżeli chcesz odstąpić od umowy, również prosimy o zgłoszenie tego faktu drogą mailową.